Dobře vybavená kancelář je taková, ze které se dá snadno utéct

Kdo by nechtěl, aby se u něj v kanceláři klient či jakýkoliv jiný člověk cítil dobře? Samozřejmě, že pro mnohé, například advokáty či lékaře, je to naprosto kruciální otázka, neboť jakmile není klient dobře usazen a v naprosté pohodě, všechno se to dostává ven nějak hůře. A přesně proto jsme se rozhodli napsat tento článek pro všechny, kterým by mohl tento staro-nový poznatek velmi pomoci. Nejedná se o žádnou složitou tantrickou praktiku ani nějaké znaky těla, které mají v oblibě nepříjemně navonění muži v klubech. Jedná se o jeden jednoduchý trik, který můžete používat i mimo kancelář a nikdo si jej ani nevšimne.
porada v práci.png


Jednoduše posaďte klienta blíže ke dveřím


Řekněme, že máte stůl uprostřed místnosti – klient se vždycky musí posadit blíže dveřím, ať už je stůl natočen jakkoliv šikmo. Vždycky. Jedná se totiž o náš základní instinkt, který nám setrvává z dob minulých ještě dodneška. Podvědomě totiž neustále čekáme nějaké nebezpečí z neznámého prostředí a tak je vždycky dobré, abychom věděli, že „kdyby něco“, můžeme jednoduše sbalit saky paky a utéci. Přesně proto se klient vždycky posadí blíže dveřím, aby měl jistotu, že se může kdykoliv dostat pryč z místnosti. Jakmile je tento náš instinkt, alarm v hlavě, uhašen, jsme stoprocentně klidnější a vyrovnanější, než kdyby to bylo opačně. Člověk se nesmí cítit polapen a v hrsti, musí být dostatečně volný, aby se potom mohl volně rozpovídat o svých problémech. Mnozí z nás tuto praktiku dělají podvědomě, že posadí člověka blíže dveřím, aby ho ujistili. Přesto to někteří dělají úplně obráceně v domnění, že pokud nebude mít kam utéct, bude to všechno mnohem jednodušší.
taška na stole.jpg


Ostatní je ale také velmi důležité


Ať už je to kvalitní nábytek a doplňky interiéru, všechno to má vliv na pohodlí klienta i vaše. Musíme si uvědomit, že tam budeme trávit valnou většinu našeho času a proto je důležité, aby kancelář měla to správné vybavení!